Tarieven Zzp & Starters
Als startende en zelfstandige ondernemer moet u veel tegelijk regelen, terwijl u het liefst zo snel mogelijk uw idee, visie of product in de praktijk wilt brengen. ABCadministrations kan u begeleiden tijdens deze spannende fase. Naast het inrichten en uitvoeren van uw administratie, kunnen we u ondersteuning bieden om een goede start te maken!
1. Kan ik mijn pakket uitbreiden?
Ja, u kunt uw pakket uitbreiden zoals u zelf wenst. U kunt bijvoorbeeld het aantal mutaties uitbreiden, salarisadministratie aan uw pakket toevoegen, een app gebruiken ter inzage van uw administratie maar ook om uw documenten te uploaden en te factureren, gebruik maken en factureren van het online boekhoudsysteem.
2. Kan ik mijn pakket opzeggen?
Ja, u kunt uw pakket maandelijks opzeggen. U zit nergens aan vast! Let er wel op, dat indien u uw pakket in het lopend boekjaar opzegt, de jaarafsluiting niet verzorgd wordt en hiermee de aangifte IB en jaarrekening komen te vervallen. Dit kan uiteraard nog wel verzorgd worden tegen een afgesproken tarief.
3. Hoe lever ik mijn administratie aan?
a. Wij werken het liefst zoveel mogelijk digitaal. U verzamelt uw administratieve bescheiden (facturen / nota’s etc) en zorgt ervoor dat wij deze ontvangen. Dit kan o.a. als volgt aangeleverd worden:
b. Inscannen van alle administratieve bescheiden via de app rechtstreeks in uw administratie
c. Inscannen en mailen van alle administratieve bescheiden
d. Opslaan van alle administratieve bescheiden in een met ons gedeelde, Dropbox, Onedrive of Google drive folder
e. Op afspraak brengen van uw ordner(s)
f. Alle bescheiden per post verzenden
4. Hoe kan ik jullie snel bereiken?
U kunt ons bereiken via de telefoon, Whatsapp, Chat functie, E-mail of per post. U kunt heel eenvoudig contact met ons opnemen via de telefoon, Whatsapp, Chat functie, E-mail via e-mail. Op de contactpagina vindt u een contactformulier dat u snel en gemakkelijk kunt invullen, dus schroom niet om uw vraag te stellen. Wij streven ernaar binnen 24 uur uw vraag te beantwoorden.
5. Hoe betaal ik?
Wij verzenden u maandelijks digitaal een factuur. Wij hanteren een betaaltermijn van 14 dagen. U kunt deze factuur betalen door middel van een overboeking, maar ook via IDEAL via de link in onze factuur en e-mail.
BEREKEN PRIJS
Stel hier jouw eigen administratie pakket samen.
Bedankt, wij nemen binnen 24 uur contact met u op.
Extra mutaties
Verwacht u extra mutaties zoals facturen en/of inkopen?
Aantal mutaties
Loonadministratie
Wilt u gebruik maken van de salarisadministratie?
Aantal medewerkers
Voor hoeveel medewerkers wilt u loonadministratie?
Bij loonadministratie geldt een eenmalige toeslag van €25 per medewerker. (Dit wordt niet bij het maandbedrag meeberekend)
Rapportages
Wenst u gebruik te maken van onze (tussentijdse) rapportage systeem
Bent u een starter?
Is uw bedrijf jonger dan 12 maanden? Of bent u van plan binnenkort te starten?