Overstappen naar ABCAdministrations?

Een kwalitatieve, transparante & betaalbare administratie.

Overstappen van administratiekantoor is spannend.

Bij een overstap naar een nieuw administratiekantoor komt er gevoelsmatig veel kijken. De overdracht van de administratie, het verdiepen in nieuwe boekhoudsystemen, het leren kennen van de nieuwe administratiekantoor, etc…Gelukkig is een overstap van administratiekantoor slechts éénmalig en daarom maakt ABC Administrations het u gemakkelijk. ABC Administrations helpt u bij de overstap van administratiekantoor. Door op korte termijn te helpen laten we zien wat we u op lange termijn waard zijn.

    Waarom overstappen van administratiekantoor?

    Veel ondernemers zijn in meer of mindere mate ontevreden over hun administratiekantoor, accountant of administratiekantoor. De prijs wordt het vaakst genoemd als voornaamste reden tot een overstap van administratiekantoor. Vaak blijken de redenen echter ietwat genuanceerder. Variërend van slechte communicatie en weinig betrokkenheid, tot ouderwetse werkwijzen en matige kwaliteit. In de praktijk komt het er op neer dat die ondernemers gevoelsmatig teveel betalen voor de geboden dienstverlening van de huidige administratiekantoor. Een uitstekende reden om over te stappen van administratiekantoor.

    Waarom overstappen naar ABC Administrations?

    Wij helpen u graag met de overstap, houden van persoonlijk contact door korte lijnen en weten. Bij ABC Administrations bieden we een boekhoudpakket wat bij u past, tegen eerlijke maandelijkse tarieven. Het enige dat u hoeft te doen is uw administratie (digitaal of op papier) aanleveren en klaar. Wij doen de rest. Van boekingen tot aangiftes, van advies tot jaarrekening. Doordat we onze administraties zo efficiënt hebben ingericht ontstaat er veel meer tijd om u proactief te ondersteunen. Een overstap naar ABC Administrations betekent een stap naar tevredenheid!

    Waar moet ik aan denken bij een overstap van administratiekantoor?

    Wanneer u overstapt van administratiekantoor dient u de administratie over te dragen. Een simpel telefoontje is meestal al voldoende, iedere administratiekantoor is bij wet verplicht om de administratie terug te geven als u daar om vraagt. Veelal wordt 1 januari als overstapdatum aangehouden. De nieuwe administratiekantoor begint dan met een lege administratie en voert dan de jaarrekening van het voorgaande jaar in als beginbalans. Op deze manier houdt u de schoonste boekhouding. Maar soms kan het wel zo zijn dat u niet het gehele boekjaar kunt wachten. Let op: Bij veel boekhouder, accountants en administratiekantoren geldt dat ze liever geen administraties overnemen die al voor de helft zijn ingevuld. Ook komt het voor dat u “gelokt” wordt met lage tarieven en aan het eind van het jaar ineens getrakteerd wordt op torenhoge kosten.

    Hoe helpt ABC Administrations mij bij een overstap?

    Alhoewel 1 januari een mooie datum is om over te stappen helpen wij u natuurlijk óók graag indien u tussentijds wilt overstappen van administratiekantoor. U kunt per direct ABC Administrations starten. Wij zorgen dat u uw administratie terugkrijgt van uw oude administratiekantoor en voeren de administratie direct in. Zit er een hiaat tussen 1 januari en de daadwerkelijke overstap datum of is er sprake van openstaande belasting aangiftes uit het verleden? Geen probleem, daarover maken we graag duidelijke afspraken met u én het kantoor dat u gedag zegt. Bij ons geen onvoorziene afspraken of lokkertjes. Bij ABC Administrations weet u altijd waar u aan toe bent!

    Stap vandaag nog over naar ABC Administrations!

    Enthousiast geraakt en denkt u voorzichtig aan de mogelijkheden van een overstap? Maak een gratis en vrijblijvende afspraak ons! In een ongedwongen gesprek leggen wij u met alle plezier haarfijn uit wat we voor u kunnen betekenen!

    Onze diensten

    Bij ABC Administrations doen we er alles aan om het leven van onze klanten als ondernemer aangenamer te maken. Dat doen we vooral door een hoge graad van automatisering. Dat levert onze klanten gemak en tijdwinst.

    Uiteraard wilt u weten wat u van ons administratiekantoor kunt verwachten. Dat kunnen we glashelder uitleggen. U betaalt een vast bedrag per maand voor een compleet pakket van administratieve en fiscale diensten. Geen verassingen achteraf!

    We leveren onze diensten via een aantal abonnementen. Het tarief van een abonnement is gebaseerd op een schatting van de hoeveelheid werk bij een normale administratie. Hieronder ziet u een greep van onze diensten:

    • Complete verwerking van uw administratie (basis tot 120 mutaties per jaar)
    • Aangifte omzetbelasting
    • Aangifte inkomstenbelasting
    • Aangifte vennootschapsbelasting (alleen bij B.V.)
    • Opstellen jaarrekening
    • Verzorging van de salarisadministratie
    • Bespreking en analyse van de jaarcijfers
    • Advies startende ondernemers
    • Onbeperkt contact tel/email
    • Verzorging van de salarisadministratie
    • Bespreking en analyse van de jaarcijfers
    • Advies startende ondernemers
    • Onbeperkt contact tel/email