Tarieven MKB

Bij ABC Administrations doen we er alles aan om het leven van onze klanten aangenamer te maken. Dat doen we vooral door een hoge graad van automatisering. Dat levert onze klanten gemak en tijdwinst. Uiteraard wilt u weten wat u van ons administratiekantoor kunt verwachten. Dat kunnen we glashelder uitleggen. U betaalt een vast bedrag per maand voor een compleet pakket van administratieve en fiscale diensten. Geen verassingen achteraf!

We leveren onze diensten via een aantal abonnementen. Het tarief van een abonnement is gebaseerd op een schatting van de hoeveelheid werk bij een normale administratie. Hieronder ziet u welke diensten in welk abonnement worden aangeboden. Wenst u ook uw loonadministratie uit te besteden? Geef dit dat aan bij het opvragen van een offerte. Voor werkzaamheden die niet binnen het abonnement vallen, verwijzen we u graag naar onze overige diensten of neemt contact met ons op voor een abonnement op maat of tarieven voor de overige diensten. Bereken direct uw tarief!

1. Kan ik mijn pakket uitbreiden?

Ja, u kunt uw pakket uitbreiden zoals u zelf wenst. U kunt bijvoorbeeld het aantal mutaties uitbreiden, salarisadministratie aan uw pakket toevoegen, een app gebruiken ter inzage van uw administratie maar ook om uw documenten te uploaden en te factureren, gebruik maken en factureren van het online boekhoudsysteem.

2. Kan ik mijn pakket opzeggen?

Ja, u kunt uw pakket maandelijks opzeggen. U zit nergens aan vast! Let er wel op, dat indien u uw pakket in het lopend boekjaar opzegt, de jaarafsluiting niet verzorgd wordt en hiermee de aangifte IB en jaarrekening komen te vervallen. Dit kan uiteraard nog wel verzorgd worden tegen een afgesproken tarief.

3. Hoe lever ik mijn administratie aan?

a. Wij werken het liefst zoveel mogelijk digitaal. U verzamelt uw administratieve bescheiden (facturen / nota’s etc) en zorgt ervoor dat wij deze ontvangen. Dit kan o.a. als volgt aangeleverd worden:
b. Inscannen van alle administratieve bescheiden via de app rechtstreeks in uw administratie
c. Inscannen en mailen van alle administratieve bescheiden
d. Opslaan van alle administratieve bescheiden in een met ons gedeelde, Dropbox, Onedrive of Google drive folder
e. Op afspraak brengen van uw ordner(s)
f. Alle bescheiden per post verzenden

4. Hoe kan ik jullie snel bereiken?

U kunt ons bereiken via de telefoon, Whatsapp, Chat functie, E-mail of per post. U kunt heel eenvoudig contact met ons opnemen via de telefoon, Whatsapp, Chat functie, E-mail via e-mail. Op de contactpagina vindt u een contactformulier dat u snel en gemakkelijk kunt invullen, dus schroom niet om uw vraag te stellen. Wij streven ernaar binnen 24 uur uw vraag te beantwoorden.

5. Hoe betaal ik?

Wij verzenden u maandelijks digitaal een factuur. Wij hanteren een betaaltermijn van 14 dagen. U kunt deze factuur betalen door middel van een overboeking, maar ook via IDEAL via de link in onze factuur en e-mail.

BEREKEN PRIJS

Stel hier jouw eigen administratie pakket samen.

START

0$

Bedankt, wij nemen binnen 24 uur contact met u op.

Features

- +
1
Je moet een item selecteren om verder te gaan.

VOLGENDE

Extra mutaties

Verwacht u extra mutaties zoals facturen en/of inkopen?

Je moet een item selecteren om verder te gaan.

VOLGENDE

Type of application

2D game only

Je moet een item selecteren om verder te gaan.

VOLGENDE

Game Design


Je moet een item selecteren om verder te gaan.

VOLGENDE

Targeted devices

Je moet een item selecteren om verder te gaan.

VOLGENDE

Aantel mutaties

50 Extra mutaties
Kies
100 Extra mutaties
Kies
150 Extra mutaties
Kies
200 Extra mutaties
Kies
Je moet een item selecteren om verder te gaan.

VOLGENDE

Loonadministratie

Wilt u gebruik maken van de salarisadministratie?

Je moet een item selecteren om verder te gaan.

VOLGENDE

Aantal medewerkers

Voor hoeveel medewerkers wilt u loonadministratie?


Bij loonadministratie geldt een eenmalige toeslag van €25 per medewerker. (Dit wordt niet bij het maandbedrag meeberekend)

Je moet een item selecteren om verder te gaan.

VOLGENDE

Rapportages

Wenst u gebruik te maken van onze (tussentijdse) rapportage systeem

Je moet een item selecteren om verder te gaan.

VOLGENDE

Design



Je moet een item selecteren om verder te gaan.

VOLGENDE

CMS

Je moet een item selecteren om verder te gaan.

VOLGENDE

Last details




Je moet een item selecteren om verder te gaan.

VOLGENDE

Kosten overzicht

De uiteindelijke geschatte maand prijs is:


Overzicht

Uitleg Informatie Aantal Prijs
Korting:
Totaal:

AANVRAGEN

Standaard inbegrepen

Deze diensten zitten standaard inbegrepen bij het basis pakket.
100% Administratie

Complete verwerking van uw administratie

Aangifte omzetbelasting

Wij verzorgen uw aangifte omzetbelasting

Aangifte inkomstenbelasting

Wij verzorgen uw aangifte inkomstenbelasting van u en eventueel uw partner

Aangifte vennootschapsbelasting

Wij verzorgen uw aangifte vennootschapsbelasting

Opstellen jaarrekening

Wij stellen de jaarrekening(en) op en deponeren deze bij de KvK

Bespreking en analyse van de jaarcijfers

Jaarlijks een overzicht